Wednesday, September 16, 2009

CORETAN KETUA EDITOR



Bismillahhirrahmannirrahim...
Assalammualaikum...

Terima kasih saya ucapkan kerana memberi saya peluang untuk memberi sedikit coretan pada laman blog ini.
Alhamdullillah.. blog ini dapat dihasilkan dengan jayanya hasil kerjasama pelbagai pihak.
Saya sangat bersyukur kerana dengan penubuhan BADAR ini, saya dapati banyak perubahan yang telah berlaku terhadap segelintir pelajar kearah yang lebih baik.
Walaupun BADAR baru sahaja ditubuhkan, namun saya percaya ia akan dapat melahirkan pelajar-pelajar yang mantap akidahnya.
Dengan itu, saya menyeru agar rakan-rakan yang lain turut sama terlibat menyertai BADAR kerana banyak faedah yang kita boleh perolehi.

"aku ingin menjadi wanita solehah seperti mawar berduri yang mengharum dan mekar bersama sang kumbang yang gagah melindungi.. aku ingin menjadi wanita solehah...seperti Rabiatul Adawiyah yang menemukan cinta Illahi...aku ingin bersamaNya..namun.., ku yakinkan ditemukan insan yang dicintaiNya untukku..kerana tanpa cintaNya.., aku tak mengenal cinta manusia..siapalah aku melainkan ku harap menjadi wanita solehah hiasan hidup insan bernama suami..."

sekian..
wassalam...
(faizatul asma binti jaidin)


0 comments: